Tuesday, March 16, 2010

ADUKA TARUNA HINA ISLAM


Saya telah meneliti beberapa tulisan muslim yang biadab seperti Aduka Taruna. Di dalamnya, terlalu banyak penghinaan yang dilemparkan kepada Malaikat, Sayyidah Aisyah, Sayyidina Ali KWH, Muawiyah Abu Sufyan, Imam al-Syafie dan pihak berkuasa agama seperti JAKIM dan Jabatan Agama Islam Negeri. Samada dia jahil @ sengaja, bukti-bukti tulisannya sudah cukup jelas membuktikan penghinaan terhadap Islam itu sendiri. Lihatlah tulisan dari blognya :


'Gua bukanlah dari bidang agama. Maka, lebih elokla lu tapis sendiri. Cuma blog gua, suka hati gualah nak cakap fahaman gua. Ada masa gua balun, ada masa gua kena balun. Pada gua, mazhab2 ni semua bangang nak mampos. Aku mazhab Shafie, ekau mazhab Hambali, dio mazhab Hadari. Kalau mak gua Shafie, gua kena Shafie. Kalau geografi gua Shafie, gua kena Shafie gak (Elin sorang jer Shafie Apdal). Kan ke ketetapan yang paling bongok dalam dunia.Lu orang lebih elok la ikut ilmuan Islam lain. Tapi gua enggan. Shafie tu ingat dia sorang paling best ke apa? Takda maknanya de. Dia sendiri suruh campakkan pendapat dia ke dinding kalau jumpa dengan yang lebih elok. So, mampos la sama pemuja Shafie. Ada ke sentuh kulit isteri batal wuduk? Niamakahai punya pendapat. Dan gua dipaksa ikut sebab keturunan dan geografi? Tak dapek den do tu bhai..Samo gak isu perang Muawwiyah-Aishah dgn Ali.


Pada gua Aishah dan Muawwiyah manusia stupid dalam tajuk itu. Lu nak hukum gua kapir pun gua no hal punya. Memang 2-2 salah, tapi paling berat kat mangkuk 2 ekor tuh. Apa ingat Aishah isteri Nabi dia maksum. Janji syurga tidak bermaksud dia maksum dalam setiap isu dan dalam setiap tajuk. Lu tunjuk gua ahli syurga yang tepat dalam setiap tajuk ketika di dunia. Azazil yang lebih mulia dari Aishah pun silap, inikan pulak just seorang pompuan. Kerana perjuangkan individu (khalifah yang kena bunuh), berjuta-juta mampos. Sohai punya 2 ekor. Bodoh piang. Ali lembab siasat pembunuhan memang salah Ali. Tapi apa kes sampai nak berperang? Bodoh. Sila layari : http://74.125.153.132/search?q=cache:cU9s_Bcj59QJ:adukataruna.blogspot.com/2009/09/wahabi-perlis.html+aduka+taruna+wahabi&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=my


al-Ghari : Inilah adalah sebahagian dari contoh Muslim yang jahil yang sanggup menghina agamanya sendiri. Sikapnya yang biadab tidak harus dibiarkan begitu sahaja. Beliau perlu didakwa kemuka pengadilan dan dikenakan tindakan sewajarnya. Bahkan beliau perlu dita’dib agar kembali kepada jalan yang lurus dan tidak lagi menyesatkan umat Islam dgn pemikiran kotornya itu.

5 comments:

salman said...

ustaz, xde ke laporan polis dibuat terhadap ADUKA TARUNA yang sesat dan menyesatkan ni? sungguhpun saya baca, faham dan tahu kisah Saidatina Aisyah dan Saidina Ali, Imam Mazahib Al-Arbaah, tapi saya tak sanggup mencerca kesalahan dan kepincangan yang berlaku. Kerana pembacaan sejarah boleh diubah dan dicipta, tetapi pengkisahan Ahlul Bait adalah suci.
Moga dia disiasat dan dihadapkan ke mahkamah segera.
Wallahu a'lam.

Mr Priceless said...

Saya sudah meneliti apa yang ditulis oleh blogger ini, nampaknya apa yg ditulis mengikut apa yang diinginkan, seolah2 ilmunya terlalu tinggi..

anuar said...

Salam..

Ana juga ada terbaca sebelum nie ttg kebiadapan si aduka nie.Bagi ana,dia nie lah yang nak kena sumbat dalam jail,sebat buang 50kali,baru sedar sikit.Mulut tu bila bercakap,macam x guna otak langsung..Tapi sedihnya, sapa pun xamek tindakan apa2

apa nak jadi kebebasan macam nie..lahaula wa quwwata illa billah..
astaghfirullah al-azim

Oghang Ba Ado said...

astaghfirullah al-azim.. gilak..

rabiahabdillah said...

taktahu lah apa nk jadi ngan si aduka tu..sedap mulut je mengutuk...semoga allah menurunkan balasan buat dia yang suka mencaci dan menghina tu.. astaghfirullah hal azim...

Visit Bil.